sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Can you play it again?

Ihanaa sunnuntaita!

Nyt on taas hyvä hetki päivitellä produktiomme kuulumisia.

Tämän viikon saldo :

- Eräs lahjakas miesnäyttelijä soitti torstaina. Oli kiinnostunut produktiostamme. Kuvaamme häntä ensi viikolla !

-Kuvaamme myös erästä toista lahjakasta miestä. Keskiviikko tulee siis olemaan ihanien miesvieraiden päivä.

-Sain tällä viikolla myös soiton eräältä mysteeriltä. Kerron lisää, kunhan asia varmistuu. En uskalla vielä innostua! (Olen mä kyllä oikeesti tosi innostunut ja toiveikas)

Maanantai/Molly Malone's, Helsinki :

-Astuessamme sisään pubiin, tapahtui jotain. Tässä vaiheessa vielä tuntematon bändi soitti hempeää kappaletta. Kuulin vain kappaleen lopun. Kaksi lausetta : "I'm standing close to you. Can you sense the way I'm feeling", olin myyty. Menin välittömästi kappaleen esittäjän luo ja pyysin erittäin kangertelevalla englannillani : "Can you play it again, please?"

Tunnin päästä tämä tapahtui. Mies oli tehnyt kappaleen naiselle, jolle hän ei koskaan uskaltanut kertoa rakastavansa.
Tämä kappale sopisi hyvin esityksemme loppuun.


Caroline Street - Close to you. Kuunnelkaa ja rakastukaa. Albumi on kokonaisuudessaan upeaa kuunneltavaa. Tulisivatkohan pojat soittamaan kappaleen esitykseemme? Uskaltaisinko kysyä? Palkaksi he saisivat viiniä, junaliput sekä matkaoppaat. Tampereellahan on vaikka mitä! Bonuksena : yksi laitelippu Särkänniemeen (tornadoon en kyllä suostu)

Kuvasimme myös Rosaa eilen Sorsapuistossa. Fantastinen nainen. Kuvia eiliseltä piknikiltämme with Rosa, kuva myös maanantailta, Caroline Streetin hempeän kappaleen aikaan.

Lupaan, että ensi kerralla tänne kirjoittelee joku muukin kuin minä! Enhän mä mitään sellaista voi mennä lupaamaan.. Mulla on ilmeisesti jonkinlainen blogikuume. Onko se edes yhdyssana? Eihän siihen mitään väliviivaakaan voi tulla?
No onhan se nyt hemmetti yhdyssana..

Rakkaudella

Melissa, kaikkien blondien äiti



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti